اهمیت استفاده از مشاور آماری

در بسیاری از رشته ها، از دانشجو انتظار نمی رود که با گذراندن چند واحد مختصر درس آمار، بتواند خود به تنهایی به نرم افزار spss مسلط شده و به تجزیه و تحلیل آماری و اثبات و رد فرضیات تحقیق خویش بپردازد. لذا در این موارد می توان با هماهنگی استاد راهنما از وجود مشاوران خبره و مورد اعتماد بهره گرفت. زیرا آمار علمی است که در اکثر رشته ها و علوم دیگر کاربرد دارد (هنگام تصمیم گیری های علمی و آزمون فرضیات).

همچنین در برخی موارد، پیچیدگی روش آماری به کار رفته در پایان نامه و یا مقاله، لزوم بهره گیری از مشاور آماری با تجربه را دو چندان می نماید.

بهره برداری از تجربیات و دانش مشاور آماری، در نگارش فصل چهارم پایان نامه ها و تجزیه و تحلیل آماری داده های اقتصادی برای مقالات معتبر علمی (ISI) تبلور می یابد.

با توجه به نیاز جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خدمات مشاوره آماری، ما رسالت خود می دانیم و تلاش می کنیم، آنگونه که شایسته است در حوزه کاری ارائه خدمات آماری حضور پر رنگ داشته باشیم.

خصوصا که شاهد هستیم افرادی که در زمینه آمار دارای تخصص و تحصیلات مرتبط نبوده و با ادعای دانستن شیوه کار با نرم افزارهای آماری و اخذ وجوه قابل توجه از دانشجویان، مشکلات زیادی را برای آنان آن هم در آخرین مرحله تحصیلاتشان ایجاد می نمایند.

البته در برخی رشته ها نیز اساتید محترم تاکید دارند که انجام تحلیل توسط شخص دانشجو انجام شود که برای این موارد نیز ما آمادگی ارائه مشاوره و آموزش (تدریس خصوصی و یا مشاوره تلفنی و تلگرامی) را داریم.

تحلیل آماری فصل چهارم پایان نامه با spss ، که توسط این شرکت انجام می گردد، شامل مراحل و موارد زیر می باشد:

تعیین حجم نمونه

حجم نمونه موضوعی مهم در تحقیقات میدانی می باشد. کم در نظر گرفتن نمونه آماری منجر به افزایش خطا و غیر قابل قبول بودن نتایج تحلیلی و زیاد در نظر گرفتن تعداد نمونه منجر به افزایش قابل توجه در هزینه ها می شود (مانند هزینه تکمیل و پر کردن پرسشنامه یا هزینه بیشتر برای انجام آزمایشات گران). لذا تعیین حجم نمونه بر اساس اصول علمی آماری از خدمات ما به شما محققان گرامی می باشد.

مستندات علمی و فرمول محاسباتی (فرمول کوکران) ارسال خواهد شد.

ورود اطلاعات پرسشنامه در نرم افزار spss

انتقال نتایج حاصل از تکمیل پرسشنامه ها به کامپیوتر و نرم افزار آماری spss کاری وقت گیر و حساس می باشد. اشتباه در ثبت اطلاعات در نرم افزار آماری spss منجر به نتایج نادرست تحلیلی می گردد.

البته در صورتی که مایلید خود کار ورود داده را انجام دهید، ما فایل اکسلی مطابق با پرسشنامه شما طراحی و ارسال خواهیم نمود تا به راحتی بتوانید نسبت به ورود داده اقدام نمایید (در صورتی که مایل باشید تحلیل آماری پرسشنامه را به بسپارید).

بررسی پایایی و روایی پرسشنامه

هر پرسشنامه ای قبل از اجرا نیاز به بررسی پایایی و روایی دارد. این بررسی از خدمات این شرکت می باشد.

انجام تحلیل توصیفی داده های پرسشنامه ای

پس از تکمیل و پر کردن اطلاعات پرسشنامه، نیاز به انجام تحلیل توصیفی داده های پرسشنامه می باشد. این قسمت، بخش مهمی از تحلیل آماری را تشکیل می دهد. یک توصیف زیبا از داده ها و مشاهدات، می تواند در تصمیم گیری ها و نتایج بسیار مهم و تاثیر گذار باشد، که از خدمات ما می باشد.

آزمون فرضیات تحقیق

اینجاست که کاربرد علم آمار در اکثریت رشته های دانشگاهی و علوم خود را نشان می دهد. زیرا علم آمار ابزار لازم برای آزمون فرضیات تحقیق را به صورت علمی و مستند در اختیار پژوهشگران و دانشجویان قرار می دهد.

آزمون های آماری زیادی وجود دارد که به فراخور هر فرضیه تحقیق، می تواند برای آزمودن قبول و یا رد شدن فرضیه استفاده شود. انتخاب آزمون آماری مناسب، انجام صحیح آن و تحلیل نتایج و خروجی های نرم افزار spss در جهت تایید یا رد فرضیه، فنی ترین کاری است که یک تحلیلگر خبره آماری می بایست انجام دهد.

سفارش تحلیل آماری فصل چهارم پایان نامه ارشد و دکتری

برای سفارش تحلیل با نرم افزار spss کافیست با شماره تماس زیر در ارتباط باشید

عیوضی : 09351323950

در اولین گام، به صورت رایگان درخواست شما بررسی خواهد شد و هزینه و مدت زمان انجام کار به شما اعلام خواهد شد. در گام بعدی و در صورت موافقت شما با قیمت و زمان،شروع به انجام کار خواهیم کرد.

*** کل هزینه را بعد از ارسال کار دریافت خواهیم کرد و این میتواند دلگرمی و اطمینان خاطری برای شما دوستان باشد.

** خدمات پشتیبانی  تا زمان دفاع شما از پایان نامه ادامه خواهد یافت.